Najčastejšie otázky

  • Ako REMOVU® R1+ spolupracuje s mojou kamerou?

    Video je v reálnom čase prenášané cez WiFi v kodeku HLS s rozlíšením 432 x 240 bodov. Používateľ tak môže okamžite na svojom smartfóne alebo pripojenom zariadení vidieť, ako zábery vyzerajú. REMOVU® R+1 funguje na rovnakom princípe, ku kamere GoPro sa pripojí cez WiFi a nahrávané video sa zobrazuje na LCD displeji.

  • Na akú vzdialenosť prenos videa funguje?

    Ako pri všetkých bezdrôtových technológiách sa dosah môže líšiť. Ak sa pohybujete v priestore, kde sa vyskytuje viac bezdrôtových sietí, môže byť dosah obmedzený. Odporúčaná vzdialenosť v mestskom prostredí je okolo 10 metrov. Vo voľnom teréne sa maximálna možná vzdialenosť pohybuje medzi 50 a 70 metrami.

  • Prečo dochádza k oneskoreniu prenosu videa medzi kamerou a REMOVU®?

    K určitému oneskoreniu dochádza pri každom prenose signálu. Jeho veľkosť závisí na použitom video kodeku aj výkonu zariadenia. GoPro kamera využíva kodek HLS, ktorý umožňuje prenášať video v lepšej kvalite, však odozva je dlhšia než napríklad s kodekom typu MJPEG. Pri prenose videa do smartfónu dochádza k oneskoreniu približne 1-2 sekundy. Oproti tomu REMOVU® R1 poskytuje oneskorenie na hranici 1 sekundy, ktoré sa stále snažíme skracovať.

  • Aké výhody má REMOVU® R1+ oproti aplikácii v telefóne?

    REMOVU® R1+ môžete nosiť na zápästí, je odolnejšie, má väčší dosah WiFi a kratšie meškanie pri prenose videa.

  • Je možné REMOVU® R1+ používať pod vodou?

    Áno, Remove R1+ môže byť použité pod vodou a to do jedného metra pod hladinou po dobu 30 minút. Na rozdiel od predchádzajúcej verzie Remove R1 u ktorej používanie pod vodou nie je v žiadnom prípade možné.

  • REMOVU® je zapnuté, ale nie je k dispozícii žiadny náhľad. Prečo?

    • Aby prenos videa mohol prebiehať, musí mať kamera zapnutú WiFi. Uistite sa, či je tomu tak.
    • Skontrolujte, či je REMOVU® R1+ pripojené k WiFi kamery. Ak sa ku kamere pripájate prvýkrát, je možné, že budete musieť vyhľadať správny SSID identifikátor a zadať heslo.
    • Skontrolujte, či je batéria REMOVU® R1+ dostatočne nabitá. Ak je úroveň nabitia batérie príliš nízka, video prenos cez WiFi nebude zahájený.
    • Skontrolujte, či vzdialenosť medzi kamerou a REMOVU® R1+ nie je príliš veľká. V prípade, že sú od seba prístroje príliš ďaleko, signál bude slabý a nebude stačiť k prenosu. Maximálna odporúčaná vzdialenosť je 10 metrov.
  • Moje REMOVU® R1+ je zapnuté, ale nereaguje.

    Otvorte USB kryt na ľavej strane. Pod USB vstupom nájdite tlačidlo Reset. Stlačte tlačidlo Reset ceruzkou alebo perom a držte ho tak dlho, kým nezhasne LED kontrolka. Potom zariadenie znovu zapnite.

  • Ako môžem svoj prístroj nabíjať?

    Prístroj možno nabíjať cez počítač alebo prostredníctvom sieťovej nabíjačky s USB koncovkou, ktorou REMOVU® R1+ disponuje. Nabíjací kábel je súčasťou balenia.

  • Aké je prednastavené heslo v mojej kamere?

    Východiskové heslo v kamerách GoPro Hero je: "goprohero".

  • Po nahraní aktualizácie sa na displeji zobrazuje veta "No firmware to update".

    Pripojte svoje REMOVU® R1 k počítaču a odstráňte všetky súbory uložené v internej pamäti. Potom do svojho zariadenia skopírujte súbor s aktualizáciou firmvéru (prípona .bin) a reštartujte.

  • Po nahraní aktualizácie sa na displeji zobrazuje veta "Low firmware version".

    Táto správa znamená, že už používate najnovšiu verziu firmvéru. Pripojte REMOVU® R1 k počítaču a odstráňte všetky súbory uložené v internej pamäti a zariadenie reštartujte.

Máte otázku?

Stále hľadáte odpoveď?

Ak ste nenašli, čo ste hľadali, obráťte sa na našu podporu.
Obvykle na vaše otázky reagujeme ešte v ten istý deň, spravidla do niekoľkých hodín. Otázky vybavujeme jednu po druhej tak, ako prišli, preto, prosíme, buďte trpezliví. Čoskoro vám pomôžeme.



© 2019 elem6 s.r.o.